O překlad se stará TGTT - Top Gear Translation Team
- Anglické titulky: ano
- verze: QOQ
- Překlad: 100 %
- Korektura: 100 %
- Časování: 100 %
- Očekávané datum vydání: 1. dubna 2019 večer
- Download: http://topgear.sovicka.net
Vážení cestující, omlouváme se Vám za zpoždění vlaku.
Vlak bude opožděn z důvodů: provozních.Prostě příliš nabité víkendy, jednou budou titulky v pondělí
A není to Apríl. Děkujeme za pochopení.
P.S. A příští týden očekávejte minimálně stejné zpoždění.
Komentáře
Chevrolet Corvette Sting Ray
Peugeot 504
Ferdinand Karl Piëch (* 17. dubna 1937) je rakouský průmyslník, inženýr, manažer a bývalý předseda dozorčí rady skupiny Volkswagen. Je vnukem Ferdinanda Porscheho.
Piëch zahájil svou kariéru ve firmě Porsche, následně odešel do společnosti Audi po dohodě, že žádný člen rodiny Porsche nebo Piëch by neměl být zapojen do každodenních operací společnosti. Piëch se nakonec stal ředitelem Audi, které jeho zásluhou vzrostlo a začalo konkurovat zavedeným prémiovým značkám Mercedes-Benz a BMW, a to zčásti díky inovativním modelům jako Quattro a 100. V roce 1993 se Piëch stal předsedou a výkonným ředitelem skupiny Volkswagen, jehož úsilím se stala dnešním velkým konglomerátem. Dohlížel na koupi Lamborghini a Bentley, stejně jako na založení Bugatti Automobiles, kteréžto značky integroval se značkami Volkswagen, Škoda, SEAT a Audi do žebříkové struktury, podobně jako Alfred Sloan v General Motors. Piëch byl povinen odejít do důchodu ve věku 65 let na základě politiky společnosti Volkswagen, avšak zůstal v dozorčí radě a podílel se na strategických rozhodnutích společnosti až do své nucené rezignace dne 25. dubna 2015.
Vzděláním inženýr, Piëch ovlivnil vývoj mnoha významných vozů včetně Audi Quattro a zejména Bugatti Veyron, které se stalo nejrychlejším a nejvýkonnějším silničním automobilem své doby. Kvůli svému vlivu na automobilový průmysl Piëch v roce 1999 získal oceněníCar Executive of the Century