Ahoj cizinče!

Vypadá to, že zde ještě nevlastníš účet. Pokud se chceš zapojit do diskuze, klikni na jedno ze dvou tlačítek níže.

The Grand Tour S03E12 [VYDÁNO]

upraveno 2. duben v Titulky
O překlad se stará TGTT - Top Gear Translation Team
  • Anglické titulky: ano
  • verze: QOQ
  • Překlad: 100 %
  • Korektura: 100 %
  • Časování: 100 %
  • Očekávané datum vydání: 1. dubna 2019 večer
  • Download: http://topgear.sovicka.net

Vážení cestující, omlouváme se Vám za zpoždění vlaku.
Vlak bude opožděn z důvodů: provozních.


Prostě příliš nabité víkendy, jednou budou titulky v pondělí :smile:
A není to Apríl. Děkujeme za pochopení.

P.S. A příští týden očekávejte minimálně stejné zpoždění.

Komentáře

  • Zdravím, jestli se mohu zeptat. Jak to vypadá, kdy se můžeme těšit na titulky? Jestli opravdu až zítrra večer nebo by to mohlo dorazit dříve?
  • Tomi93 napsal(a):

    Zdravím, jestli se mohu zeptat. Jak to vypadá, kdy se můžeme těšit na titulky? Jestli opravdu až zítrra večer nebo by to mohlo dorazit dříve?

    Téměř jistě až večer....

  • chci se zeptat jak to vypada ??
  • Chlapi, do háje, přestaňte se tu jak idioti ptát, kdy to bude :( Překladatelé to určitě schválně nezdržujou, takže až to bude, vydaj to. Mimo to je termín vždycky uvedenej nahoře. I mě tyhle dotazy nasíraj a to nejsem překladatel :D Víkend byl plnej sluníčka, to byste po nich chtěli, aby ho proseděli u titulků krucinál?
  • vobec to nevadi...ked budu,budu...aj tak robite neuveritelnu pracu....dik
  • upraveno 1. duben
    Zdravím budou titulky ještě dnes?Malej se na to těšil a já nevím zda ho poslat spát a neposlouchat ho:-)Já už to zkoukl v eng:-)Každopádně dík za práci;-)
  • Rádi bychom...
  • Ferdinand Piëch

    Ferdinand Karl Piëch (* 17. dubna 1937) je rakouský průmyslník, inženýr, manažer a bývalý předseda dozorčí rady skupiny Volkswagen. Je vnukem Ferdinanda Porscheho.

    Piëch zahájil svou kariéru ve firmě Porsche, následně odešel do společnosti Audi po dohodě, že žádný člen rodiny Porsche nebo Piëch by neměl být zapojen do každodenních operací společnosti. Piëch se nakonec stal ředitelem Audi, které jeho zásluhou vzrostlo a začalo konkurovat zavedeným prémiovým značkám Mercedes-Benz a BMW, a to zčásti díky inovativním modelům jako Quattro a 100. V roce 1993 se Piëch stal předsedou a výkonným ředitelem skupiny Volkswagen, jehož úsilím se stala dnešním velkým konglomerátem. Dohlížel na koupi Lamborghini a Bentley, stejně jako na založení Bugatti Automobiles, kteréžto značky integroval se značkami Volkswagen, Škoda, SEAT a Audi do žebříkové struktury, podobně jako Alfred Sloan v General Motors. Piëch byl povinen odejít do důchodu ve věku 65 let na základě politiky společnosti Volkswagen, avšak zůstal v dozorčí radě a podílel se na strategických rozhodnutích společnosti až do své nucené rezignace dne 25. dubna 2015.

    Vzděláním inženýr, Piëch ovlivnil vývoj mnoha významných vozů včetně Audi Quattro a zejména Bugatti Veyron, které se stalo nejrychlejším a nejvýkonnějším silničním automobilem své doby. Kvůli svému vlivu na automobilový průmysl Piëch v roce 1999 získal oceněníCar Executive of the Century
Abys mohl komentovat, musíš být přihlášený nebo registrovaný.